Doznalo se koji je najprodavaniji auto u Hrvatskoj u 2024. godine, a to je Škoda Octavia. Dodajmo i da je Škoda bila najuspješnija marka prošle godine s 8412 prodanih automobila, dok je na drugom mjestu Volkswagen koji je uspio prodati njih 7417. A iako je velika većina europskih tržišta automobila stagnirala tijekom prošle, 2024. godine, u Hrvatskoj je ono zabilježilo značajan rast prodaje. Naime, u odnosu na 2023. godinu prodaja automobila je porasla za 12,5 posto. Točnije, prodano je ukupno 63.806 vozila, u usporedbi s 56.687 iz prethodne, 2023. godine.
Što se tiče pojednih marki, Škoda je zadržala vodeću poziciju s 8412 prodanih automobila i udjelom od 13,18 posto na tržištu. Volkswagen je na drugom mjestu s 7417 prodanih vozila i udjelom od 11,62 posto. Francuski Renault zauzeo treće mjesto s 4593 automobila, što mu je donijelo tržišni udio od 7,2 posto. I dodajmo, ostale najprodavanije marke su Toyota, Suzuki, Dacia, Opel, Hyundai, KIA, Audi, Mercedes, Seat, Nissan…
Spomenimo i da se pojačala aktivnost kineskih proizvođača automobila u Hrvatskoj. Tako je MG ostvario najveći uspjeh s 1434 prodana vozila, a to je ovu tvrtku plasiralo na 16. mjesto ljestvice. Geely je također ostvario solidnu prodaju s 572 registracije, dok je Forthing prodao 206 vozila. Tesla je među proizvođačima električnih vozila bila najuspješnija, s 601 prodanim automobilom, čime je zauzela 21. mjesto na tržištu.
Škoda Octavia je najprodavaniji auto u Hrvatskoj u 2024. godini
Najprodavaniji model automobila u Hrvatskoj s 4131 prodanim primjerkom je Škoda Octavia. I dodajmo, taj broj čini gotovo 6,5 posto tržišnog udjela. Slijede Volkswagen T-Cross s 2335 prodanih jedinica i Suzuki Vitara s 2038 prodanih vozila. U top 10 modela našli su se još Renault Clio, Opel Corsa, Dacia Duster, Volkswagen Tiguan, Renault Captur, Suzuki SX4 i Hyundai Tucson.
Hrvatski kupci i dalje preferiraju benzinske automobile, a “benzinci” čine 47,9 posto tržišta. Hibridna vozila zauzela su drugo mjesto s udjelom od 30,2 posto, dok su dizelski modeli pali na treće mjesto s 16,7 posto. Električni automobili, unatoč globalnom rastu popularnosti, u Hrvatskoj imaju samo 3 posto tržišnog udjela, što je znatno ispod europskog prosjeka od 14,6 posto. Dodajmo da je ove podatke objavila tvrtka Promocija Plus. Najprodavaniji auto u Hrvatskoj je, podsjetimo, Škoda Octavia, a sve o tom modelu možete doznati na Wikipediji ili u našoj recenziji.
VIDEO | Almost perfect | Skoda Octavia 2025 review
Pročitajte više na Zgportal.com