Football Supplements – hrvatski brand suplemenata za nogometaše

Svjetskom tržištu suplemenata, čija je vrijednost u 2021. godini procijenjena na 42 milijarde dolara, predstavio se hrvatski brand suplemenata za nogometaše Football Supplements. Ovaj brend i istoimena tvrtka fokusirani su na kreiranje suplemenata temeljenih na znanstvenim istraživanjima, specijaliziranim za specifične potrebe nogometaša. A njihovu kvalitetu prepoznao je i Ivan Rakitić, bivši hrvatski reprezentativac, koji je postao i prvi brand-ambasador. Također, suradnju su ostvarili i s jednim od najboljih španjolskih nogometnih klubova – Atleticom iz Madrida.

Kao službeni suplement partner Atletica tvrtka osigurava suplemente za njihove igrače. Također, radit će s njihovim timom na daljnjem razvoju specijaliziranih dodataka za njihove igrače. Jednostavno, kroz ovo partnerstvo Atléticov tim imat će potporu vrhunskih stručnjaka za sport i prehranu i to pod vodstvom Football Supplements tima.

Football Supplements na formulaciji proizvoda radi s profesionalnim nutricionistima i znanstvenicima s nogometnim iskustvom. Do sada su predstavili četiri proizvoda, a to su pre-workout suplement Kick-Off, energetske gelove Extra time, Isotonic te Recovery suplement za brži oporavak nakon treninga i utakmice. Tvrtka najavljuje nove proizvode, ali i suradnje koje će pokrenuti početkom 2023. godine. Dodajmo da jedna od suradnji uključuje i klub iz engleske Premier lige. Više o ovoj tvrtci i ponudi proizvoda doznajte na mrežnim stranicama na adresi footballsupplements.com.

Football Supplements pomaže igračima da se lakše nose s naporima

Nogomet je sport koji na svjetskoj razini broji preko 265 milijuna mjesečno aktivnih igrača. U taj broj se uključuju profesionalni nogometaši, ali i poluprofesionalci kao i amateri. No, tek jedan posto navedenih dobiva odgovarajuće suplemente i edukaciju o prehrani te kako ona utječe na njihov performans”, rekao je Matt Orlić, osnivač tvrtke Football Supplements.

“Nogometaši se suočavaju s jedinstvenim fizičkim i mentalnim izazovima. Ni u jednom drugom sportu ne morate trčati deset kilometara u igri, donositi odluke u djeliću sekunde i mijenjati smjer tri puta češće od prosječnog tenisača. Upravo zbog navedenog, suplementacija mora biti jedinstveno formulirana kako bi pokrila cijeli spektar potreba nogometaša. Želimo stvoriti brand koji će pomoći svim igračima neovisno o natjecateljskoj razini. Želim im pomoći da ostvare svoj maksimalni potencijal na terenu. Samo tako će imati najbolje šanse za ispunjenje svojih snova kao profesionalni nogometaši”, dodao je Orlić.

Pročitajte više na Zgportal.com

Exit mobile version