Arena Centar Zagreb predstavlja Arena SPOT, prvu mobilnu aplikaciju nekog shopping centra na hrvatskom tržištu

Arena Centar, veliki zagrebački trgovački centar, predstavio je mobilnu aplikaciju naziva Arena SPOT. A time je ujedno Arena Centar postala prvi shopping centar u Hrvatskoj koji je svojim kupcima ponudio program vjernosti. Naime, u Hrvatskoj su uglavnom prisutni programi vjernosti trgovačkih lanaca te pojedinih brendova i trgovina. A specifičnost programa Arena SPOT je u tome što se bodovi mogu skupljati u gotovo 200 trgovina shopping centara Arena Centar i Arena Park.

Podsjetimo, od svog otvorenja Arena Centar Zagreb svake godine bilježi milijunske posjete. A to je i mjesto na kojem se može naći preko stotine trgovina i tisuće brendova te iz godine u godinu opravdava lidersku poziciju na tržištu. I tako je uvođenje Arena SPOT aplikacije prirodan nastavak uspješnog poslovanja i osuvremenjivanja ponude Arena Centra. Ovu aplikaciju možete preuzeti ovdje, a što ona još nudi doznajte u nastavku ovog teksta.

Prije uvođenja mobilne aplikacije, Arena Centar je u suradnji s agencijom IPSOS proveo istraživanje koje je donijelo vrijedne smjernice za razvoj strategije. Istraživanje je pokazalo kako su posjetitelji bili puno spremniji na uvođenje aplikacije u 2024. godini u odnosu na 2021. godinu te da bi voljeli kao jedan od poklona u aplikaciji vidjeti Poklon karticu Arena Centra, ali i popuste u trgovinama centra.

Korisnici Arena SPOT aplikacije će od sada imati još bolje iskustvo kupovine

Naime, svakim posjetom Arena Centru moći dobiti bodove vjernosti i mijenjati ih za atraktivne nagrade, te imati pristup ekskluzivnim kampanjama i nagradama. Već pri kreiranju profila korisnike očekuje poklon dobrodošlice koji se preuzima u Arena Centru. A za prikupljanje bodova dovoljno je skenirati račun iz bilo koje od gotovo 200 trgovina Arena Centra i Arena Parka, prijaviti se u Arena Centru ili pak preporučiti aplikaciju prijateljima. A osim bodova vjernosti, korisnici aplikacije će moći koristiti i posebne pogodnost u odabranim trgovinama centra. I to iz sektora mode, ljepote i gastronomije, kao što su Ted Baker, The Body Shop, Replay, Converse, Submarine Burger

Spomenimo i da je jedna od najvrjednijih funkcionalnosti aplikacije Arena SPOT je i interaktivna navigacija. A ona korisnicima olakšava kretanje po Arena Centru i jednostavniji pronalazak parkiranog automobila. I dodajmo, razvoj ove interaktivne navigacije također je nastao kao rezultat osluškivanja potreba kupaca koji dolaze u Arena Centar.

Arena SPOT izlazi u susret potrebama kupaca nudeći popuste, personalizirana iskustva, nagrade i poklone. Ali i interaktivnu navigaciju za jednostavnije snalaženje u centru ili pak pronalazak parkirnog mjesta. Interaktivna navigacija je nova korisnička usluga koja našim posjetiteljima uvelike olakšava snalaženje i kretanje centrom. Također, u procesu smo daljnjeg unaprijeđena, kao što je uvođenje funkcionalnosti za slabovidne i slijepe posjetitelje za jednostavnije kretanje centrom. Budući da su naši posjetitelji orijentirani na kvalitetu, želimo razvijati aplikaciju u tom smjeru i nuditi jedinstvene i ekskluzivne pogodnosti koje nisu dostupne svima, kao što su npr. ulaznice ili sudjelovanja u ekskluzivnim društvenim događanjima”, rekla je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.

Arena Centar Zagreb je u vlasništvu grupacije NEPI Rockcastle

NEPI Rockcastle grupacija, koja je vlasnik Arena Centra, 2022. godine je lansirala SPOT aplikaciju te postigla odlične rezultate u 47 shopping centara iz 9 zemalja gdje je dostupna. Aplikacija je postepeno bila uvođena u NEPI centre te je na kraju 2023. godine dosegla impresivan broj korisnika.

“Već godinama svjedočimo rastu digitalizacije i ecommerce-a. Događanja iz 2020. godine potakla su nas da budemo digitalno iskusniji i intuitivniji u online svijetu. I zbog toga smo razvili bolje razumijevanje online okruženja. Međutim, ljudi i dalje žele stvarne interakcije. NEPI Rockcastle razvija svoje centre kao mjesta koja nisu samo za šoping, već i za zabavu i druženje. SPOT aplikacija, koja nas je približila omnichannel pristupu, bila je logičan korak prema poboljšanju iskustva naših posjetitelja. A ona nudi spoj digitalne inovacije, personaliziranih iskustava i predanosti izgradnji zajednice s našim posjetiteljima putem SPOT loyalty programa”, rekla je Roxana Baias, direktorica marketinga NEPI Rockcastle grupacije.

“Krajem ožujka, SPOT je lansiran i u Arena Centru. A aplikacija SPOT dio je strategije grupe za povećanje ulaganja u tehnologiju, ali i daljnju konsolidaciju maloprodajnog tržišta. Naime. tu imamo stručnost te možemo donijeti inovacije u području doživljaja kupnje”, dodala je Roxana Baias. Više o ovoj grupaciji možete doznati na mrežnim stranicama na adresi nepirockcastle.com.

VIDEO: Arena Centar Zagreb predstavlja loyalty aplikaciju Arena SPOT

Pročitajte više na Zgportal.com

Exit mobile version